hors_bor: (Default)
[personal profile] hors_bor
Цей допис я роблю для тих, хто захоче поговорити зі мною на цю тему.
*стук в двері*
*відчиняю*
- Добрий день!
- Доброго здоров'я!
- Ми свідки імунізації, чи не хотіли б ви поговорити про вакцини?
- Е ні, я вже про це говорив...
- Як ні... може ви ще не щеплені?
- Йдіть геть!
*звук дверей що зачиняються*
- Аааа...то ви антивакціньщік, із печер вилізли недавно! Не даєте нормальнім людямь спокійноно жити і наражаєте їх на небезпеку! Нада била в школє біалогію учіть!


Суть дискусій на дану тему приблизно така. Починається все з того, що хтось постить в інтернеті якийсь мемасік, в якому йдеться про обов'язковість щеплень, інакше МИВСІПОМРЕМ!!1. А всі хто не хочуть щепиться то є неосвічені люди, котрих треба відправити в заслання.
Коли доходить до дискусії, і в коментарях назбирується більшість людей які за здоровий спосіб життя, які пишуть дуже розумні і переконливі аргументи про те, чому краще обійтись без вливання невідомих речовин в свою кров, тоді то "вакцинщики" видаляють свій пропагандистський допис, щоб від дискусії і сліду не лишилось. Саме тому я припиняю брати участь в дискусіях на цю тему. Але коли хтось лізе в близький до особистого простір з пропозицією уколоться то лишаю за собою право на захист.

Знаю, що кожна людина приходить в цей світ з доброю системою захисту від різних вірусів і бактерій, для того щоб бути здоровими достатньо вести здоровий спосіб життя. Вакцинування не гарантує на всі 100% того, що людина не захворіє на хворобу від якої вакцинують. А при цьому з'являється вірогідність різних негативних реакцій, пошкодження мозку і природної регенераційної системи. І тут як каже приказка "Не варта шкіра виправки".

Зазвичай люди які ведуть здоровий спосіб життя - готові брати на себе відповідальність за все, що з ними відбувається в справах здоров'я і загалом. Хвороба ними сприймається як сигнал того, що щось пішло не так і треба це виправити. Люди які ведуть саморуйнівний стиль життя як правило не хочуть брати на себе відповідальність за це, тому доводиться звертатись до різних способів зняти з себе відповідальність. Хвороба ними розцінюється як зло, що звалилось випадково (без причин) на голову. Вони не бачать і не можуть побачити (тим більше виправити) причин, тому вдаються до тимчасового зняття симптомів хвороби медикаментозним способом.

А тепер, якщо Ви дочитали аж сюди, то пора дати вам тематичну інформацію. В мережі є багато статей на цю тему, наприклад ТУТ.

А це стаття про те, що "Федеральний уряд США оприлюднив дані, які підтверджують шкоду від вакцинації" - крім теми статті там також додали посилання на скачування і зміст книжки "Безжальна імунізація" в якій детально розглядається те, з чого вакцини складаються, для чого використовуються і що з того може бути.

Беріть до уваги, перш ніж стукати в мої двері, і навертати мене в свою "віру". Якщо вакцини потрібні вам, то це не означає що вони потрібні всім. Ще одна алегорія: людина яка курить/бухає, і всі їй здаються трішки нєрвними і ненормальними, підходить до них з пропозицією покурити/підбухнуть шоб узбагоїтса...)

Date: 2019-01-30 09:41 am (UTC)
rudolf_bochkin: фото (квіти)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Ваша правда - слід дати можливість еволюції зменшити поголів'я людей.
Надто багато їх розплодилося.

І дуже добре, що припинити спротив мікроорганізмам за допомогою втручань медиків є свідомим вибором осіб.

Date: 2019-01-30 11:18 am (UTC)
rudolf_bochkin: фото (квіти)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Повністю Вас підтримую.
Треба поважати свідомий вибір людей спробувати виокремити серед своїх потомків тих, хто виживе і буде витривалим до кіру, віспи, чуми, сибірки і т.д. так само не слід переконувати ту частину людей, що сповідує принцип "одна сім'я - одна дитина" чи "достатньо кішечки".
І разом з тим, виходячи з принципу рівноправ'я, слід поважати ту частину людей, які прагнуть захищатися всіма доступними методами, у тому числі бути відокремленими від "експериментаторів виживання природнім шляхом".
Edited Date: 2019-01-30 11:18 am (UTC)

Date: 2019-01-30 01:54 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
Ключове у цій справі - функціональна необхідність.
Хто працюэ з отруйними зміями - маэ мати імунітет до укусів ъхніх хоч якийсь, бо довго не попрацюэ.
Хто живе у джунглях, чи в болоті - ще якийсь. Від маляріъ, наприклад, добре б мати.
Тобто, імунітет треба виробляти до речей, які потенційно небезпечні саме в вашому середовищі. Виробляти його до усіх підряд небезпек, відомих і невідомих - тупо. Колотися кожен рік, щоб вберегтися від що раз різного грипу - взагалі ідіотизм. Але, як виключення, цілком маэ право й така поведінка. Якщо не масова. Бо це створюэ вже наступний рівень ебезпеки для інших. А саме: резистентність вірусів (або бактерй) наступних поколінь не лише до вакцинувань, але й до ліків відомих.
Теким чином, хаотичне вакцинування, разом з антибіотиками на кожен пчих, створюэ небезпекку іще більшу, і глобальнішу, в потенціалі - небезпеку нового вимирання народів. Але, разом з тим, і збільшуэ шанси на виживання стійких одиниць.

Тобто. В усьому необхідна здорова міра. Лише на таких засадах людство може вижити.
Вбити, наприклад, усіх підерасів, чи злодіъв - заманлива ідея. Але раптос серед них одного не того втрафиш? І кінець усьому.
Так це працюэ.

Date: 2019-01-31 02:35 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
Ви все ж шукаэте простих і однозначних відповідей на непрості питання. Деколи чуму можна перемогти саме і лише так: масовими прививками. Але це теж виключні випадки. Що добре для Африки - не завжди добре для Америки. І навпаки.

Однозначним э лише вибір. Тобто, право вибору. Хто хоче в час чуми не прививатися - маэ таке право. Але втрачаэ, при цьому, право жити в колективі. Бо "або-або". Повне право одного вільного кінчаэться там, де починаэться право іншого вільного. Далі йде договір про спільне використання спільного, або війна. Це рівноцінні методи.

Date: 2019-01-31 04:11 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
Логічно

Date: 2019-01-30 09:11 pm (UTC)
finesoul: (Default)
From: [personal profile] finesoul
Я колись писав про це.
https://finesoul.dreamwidth.org/278102.html

Якщо "на пальцях":
* За вакцинами проти основних страшних хвороб наука, яку визнають і гаряче підтримують дуже багато надзвичайно кваліфікованих і тямущих лікарів. Я звик дослухатися до професіоналів у галузях де я профан.
* Кожна вакцина у дуже рідких випадках може призводити до надзвичайно складних ускладнень.
* За усілякими вакцинами від грипу, на мій погляд, суцільний маркетинг

Profile

hors_bor: (Default)
hors_bor

September 2025

S M T W T F S
 123456
78910111213
14 151617181920
21222324252627
282930    

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 9th, 2026 07:42 pm
Powered by Dreamwidth Studios